10 יתרונות ללימוד בקורס טארוט למתחילים אונליין

קלף הכוכב בחפיסת הטארוט מסמל מגדלור של תקווה, השראה והתחדשות. זהו קלף מספר 17 בחבילת- Major Arcana, ועוקב אחר השינויים הסוערים לאחר השפעת הקלף הקודם – המגדל, ומסמל ריפוי, תמימות ורגיעה. הכוכב הוא סמל של אור המגיח מהחושך, ומנחה דרך לעתיד בהיר יותר ולהבנה עמוקה יותר.

הדימויים של קלף הכוכב מציגים בדרך כלל דמות שלווה – ששופכת מים על האדמה, על גבי רקע של כוכבים בשמי הלילה. פעולה זו של שפיכת מים מסמלת את זרימת הריפוי הרגשי והרוחני, מה שמרמז על זמן לניקוי, התחדשות ושלווה. הכוכבים שמעל, במיוחד הכוכב בעל שמונה הקצוות הבולט, מייצגים תקווה והדרכה, מאירים את הדרך קדימה בבהירות ובתכלית.

כאשר הכוכב מופיע בקריאה בטארוט, הוא נושא מספר מסרים עמוקים. סימן של תקווה ואופטימיות,  עידוד אמונה בחיים ושהיקום פועל לטובתכם. הוא מעניק תזכורת לסמוך על המסע, גם אם היעד עדיין לא ברור, ולהישאר פתוחים לתובנות ולהשראות המנחות את צעדיו.

קלף הכוכב בטארוט

הכוכב מסמל גם ריפוי, רגשי ופיזי, ועשוי להופיע לאחר תקופה של קושי. תהליך ריפוי זה אינו רק חזרה למצב קודם אלא כרוך בטרנספורמציה המובילה לחישוב מסלול מחדש. הכוכב מעודד אנשים לאמץ מסע לריפוי המונחה על ידי אור פנימי ואנרגיות אוניברסאליות המקיפות אותו.

במונחים של צמיחה והתפתחות אישית, קלף הכוכב בטארוט, מדבר על גילוי עצמי והגשמה. הוא מזמין אתכם להתבוננות פנימית וחקירת הרצונות והשאיפות האמיתיות של האדם. קלף זה מעודד את המרדף אחר התשוקות של האדם וטיפוח תחושת השלווה וההגשמה מבפנים. הוא סימן להשראה ויצירתיות ומרמז על זמן שבו אנרגיות יצירתיות זורמות בחופשיות, ומציעות אינסוף אפשרויות לביטוי וחדשנות. 

בסופו של דבר, קלף הכוכב הוא מסר של אור, תקווה והשראה. הוא משמש תזכורת לכך שלא משנה כמה חשוך הלילה, הכוכבים תמיד יזרחו, וידריכו אותנו לעבר עתיד מלא בהבטחה ופוטנציאל. זה מעודד אותנו לשמור על הלב פתוח, לסמוך על המסע, ולהאמין בקסם שטמון בתוכנו ומסביבנו.