10 יתרונות ללימוד בקורס טארוט למתחילים אונליין

סדרת החרבות בטארוט היא אחת מארבעת הסדרות ומשוייכת לאלמנט האוויר. סדרת החרבות בטארוט מקושרת לרוב לתודעה, לאינטלקט ולקונפליקט, ומשקפת את הטבע הכפול של המחשבה והתקשורת. החרבות הן סמלים רבי עוצמה בתוך הטארוט, המייצגים הן את האתגרים הגדולים ביותר שלנו והן את ההישגים העמוקים ביותר שלנו בהבנה והתגברות על מכשולים.

הסמליות של החרבות היא רב-גונית, המגלמת את תחומי הפעולה, השינוי, הכוח, הדיכוי, השאפתנות, האומץ, ולפעמים, ההרס. בשונה מהסדרות האחרות שעשויות לעסוק בהיבטים חומריים או רגשיים, החרבות מתמקדות בכוחם של רעיונות, החלטות ובהשלכות שלהם על מצבים. סדרת החרבות מצביעה על  הצורך בבהירות ובאמת, עשיית סדר במחשבות והיכולת לשנות אותם.

אס החרבות, למשל, מסמל פריצת דרך או חשיבה חדשה, ומצביע על בהירות מחשבה ועל ניצחון הצדק או האמת. ככל שאנו מתקדמים במספרים לקראת עשר החרבות, העוצמה והמורכבות של האתגרים והקונפליקטים גוברים, ומשקפים את המבחנים שעלינו לסבול ואת החוסן הנדרש כדי להתגבר עליהם.

קלפי חצר בסדרת החרבות – נסיך, אביר, מלכה ומלך – מגלמים היבטים שונים של הספקטרום האינטלקטואלי והתקשורתי. נסיך החרבות עשוי לייצג סקרנות והבנה חדשה, בעוד שאביר החרבות יכול לסמל פעולה ותוקפנות במרדף אחר רעיון. מלכת ומלך החרבות, בינתיים, מציעים בגרות במחשבה,  עצות וחוכמה שנולדו מתוך ניסיון.

הקלפים מסדרת החרבות בטארוט, מעודדים התבוננות פנימה, דוחקים בנו לשקול כיצד אנו משתמשים במוחנו ובמילים שלנו. בניווט בין המורכבויות שמסמלות החרבות, אנו מוזמנים לחפש אמת, להפעיל תקשורת ברורה ולהתקדם ביושרה ובאומץ אינטלקטואלי.

בקורס טארוט למתחילים וגם בקורס טארוט למתקדמים, נבחן את ההיבטים השונים של מערכות יחסים. סדרת החרבות בטארוט מסמלת את הטבע הכפול של תהליכי תקשורת וחשיבה בין בני זוג או אנשים. הם יתייחסו לאתגרים וקונפליקטים שיכולים לנבוע מאי הבנות, מילים קשות, ומאבק להשגת בהירות ואמת בין בני הזוג. החרבות דוחקות בנו להתמודד עם קשיים ביושר ובאומץ, תוך שימת דגש על חשיבותו של דיאלוג ברור ופתוח בפתרון קונפליקטים. הם מזכירים לנו שלמרות שמילים יכולות לפצוע, יש להן גם את הכוח לרפא ולחזק קשרים. ניווט בקצוות החדים של החרבות במערכות יחסים דורש חוכמה, הבנה, ונכונות להתמודד יחד עם אמיתות לא נוחות, לטפח קשרים עמוקים יותר באמצעות מתחים פתורים והבנה ברורה יותר.